خبر بلوچستان

ساخت وبلاگ

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مسلح دژ مستحکمی مقابل دشمنان نظام هستند و به آنها اجازه تعدی نمی‌دهند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه با شکوه نیروهای مسلح در زاهدان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسئولان برگزار شد، افزود: نیروهای مسلح دژ مستحکمی در برابر دشمنان نظام هستند و به آنها اجازه تعدی به کشور را نمی‌دهند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس خوب درخشیده است.

سلیمانی بیان کرد: اگر امروز در منطقه با وجود حضور دریایی و هوایی استکبار، آنان جرات هیچگونه جسارت و حمله‌ای به ایران اسلامی را ندارند این حاصل توان و اقتدار بالای نیروهای مسلح است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: ارتش با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانباز کارنامه درخشانی دارد و فقط نیرویی نظامی نیست بلکه ارتشی اسلامی، مکتبی و مردمی است.

منبع : فارس

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 11 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 20:34

امام جمعه زابل گفت: 29 فروردین روز نمایش اقتدار نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و فرصتی مناسب برای نشان دادن پیشرفت‌های صنعت دفاعی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکیر کیخا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در زابل در خیابان هیرمند این شهرستان، اظهار کرد: خداوند به وسیله امام خمینی (ره ) انقلاب اسلامی را هدیه کرد و به برکت انقلاب اسلامی امام در تمام جهان عزت، امروز در جهان سرور و آقا هستیم.

امام جمعه زابل افزود: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی فرصتی است که به اقتدار انقلاب اسلامی به برکات وجود فرزندان غیور این میهن پهناور عزیزان ارتشی بپردازیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تمام جهان را حیرت زده کرده است و آنهایی که در کلاس درس علوم سیاسی جهان مطالبی آموخته بودند انقلاب اسلامی با معیارهایی که آنها داشتند اصلا نباید شکل می‌گرفت و یا اگر شکل می‌گرفت در همان روزهای نخستین باید از بین می‌رفت.

کیخا بیان کرد: ایران اسلامی از همان روزهای نخستین شکلگیری و تولد از تمام جهات در تحریم‌های علمی،  نظامی، اقتصادی و غیره به سر میبرد به برکت مقاومت، توکل و رفتار آموزی در کلاس درس ولی فقیه که متبلور کننده شخصیت امام زمان (عج) است، انقلاب اسلامی امروزه در تمام شئون زندگی نمونه کامل پیشرفت برای تمام مستضعفین جهان است.

امام جمعه زابل افزود: انقلاب اسلامی در تمام شئون علمی و غیر علمی با تیکه بر ذات حضرت باری تعالی شعار« نه شرقی، نه غربی» را ثابت کرد.

منبع : فارس

 

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 20 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 20:34

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط کنونی صیانت از وحدت مردم و طوایف شیعه و سنی بسیار ضروری است زیرا دشمن در تلاش است این وحدت، یکپارچگی و انسجام را از بین ببرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی در نشست با جمعی از معتمدان و سران طوایف در استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حضور بیش از 60 هیات خارجی به استان نشان از تغییر نگاه جهانیان به ایران است.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر به همه گروه‌های همراه با نظام نیاز داریم تا از ظرفیت همه برای پیشرفت استان استفاده کنیم ،بیان کرد: جریان سازی گروههای مرجع استان باعث تحول در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی صیانت از وحدت و حفظ اقتدار نظام یکی از ضروریات است زیرا دشمن در تلاش است این وحدت، یکپارچگی و انسجام را از بین ببرد ،تصریح کرد: امروز نگاه جهانیان به کشور ما تغییر کرده و باعث شده در تعامل با آنها مسیر رشد و پیشرفت را طی کنیم.

وی با بیان اینکه در اجرای اقتصاد مقاومتی همه آحاد جامعه باید نقش ایفا کنند زیرا این مهم بدون سرمایههای اجتماعی امکان پذیر نیست گفت: شما معتمدان و سران طوایف پرچم داران وحدت و اقتدار نظام در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستید آرای خود را جمع کنید تا کشور بتواند به سوی پیشرفت و توسعه گام بردارد.

هاشمی با تاکید بر اینکه هدف از این نشست‌ها جریان سازی در مسیر توسعه و پیشرفت است تا استان را به نقطه اوج برسانیم گفت: امروزه اشتغال ما در حوزه اقتصادی باید به قدری قوی باشد که بتواند قدرت رقابت با قاچاق کالا را داشته باشد.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 16 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 20:34

با حضور مسئولان کشوری، رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در سراوان آغاز شد.

صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و جمعی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح، افتتاح رزمایش امنیتی پیامبر اعظم در سالن شهید بهشتی شهر جالق سراوان برگزار شد.

محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان و جانشین قرارگاه شهید سجاد در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در این رزمایش اظهار کرد: بر اساس طرح‌ها و دستورات سلسه مراتب فرماندهی سپاه، برای بررسی میزان آمادگی یگان و بالا بردن توان رزمی نیروها و برای ایجاد هماهنگی بین نیروهای سپاه، بسیج و طوایف فعال به کارگیری شده در طرح امنیت پایدار در جنوب شرق کشور این رزمایش برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان و جانشین قرارگاه شهید سجاد در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص)  تقویت توان دسته‌های رزمی طوایف، گردانها ویژه و سایر دسته‌های رزمی بسیج از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

منبع : فارس

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 11 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 18:12

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: استحکام بخشی به زیرساختهای امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینههای توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) است.

سردار محمد مارانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه برگزاری رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در جنوب شرق اظهار کرد: در این رزمایش یگانهای رزمی نیروی زمینی و هوانیروز سپاه جنوب شرق کشور، نیروی انتظامی، اطلاعات و گروه توپخانه سیستان و بلوچستان، مرزبانی، و نیز سایر نیروهای رزمی منطقه حضور دارند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: استحکام بخشی به زیرساختهای امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینههای توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم بومی در تامین امنیت منطقه و تمرین نیروها به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی همه جانبه و نمایش اراده نظام برای توجه اساسی جنوب شرق از جمله اهداف این رزمایش سه روزه است.

وی تاکید کرد: این رزمایش در سه مرحله با حضور نیروی زمینی سپاه چهار استان سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

جانشین مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق نیز در ادامه این جلسه از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهر مرزی جالق و در حاشیه برگزاری رزمایش فوق خبر داد.

غلامعلی کفاش افزود: با هدف پشتیبانی از رزمایش سپاه در جنوب شرق این بیمارستان صحرایی با تمامی امکانات درمانی راه‌اندازی شده تا خدمات درمانی لازم را ارائه کند.

منبع : فارس

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 12 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 18:12

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اصل 48 قانون اساسی گفت: تمام منابع اقتصادی کشور باید به صورت عادلانه توزیع شود که این مهم محقق نشده است و بسیاری از استان‌های محروم کشور وضعیت مناسبی ندارند.

شهریاری گفت: 500 میلیون دلار مقام معظم رهبری برای آبیاری تحت فشار در منطقه سیستان اختصاص دادند تا مشکل بیکاری برطرف شود.

شهریاری با اشاره به اینکه دولت در حال کوچک شدن است گفت: برون سپاری و واگذاری به بخش خصوصی یعنی هزینه‌های مردم کاهش پیدا کند که متاسفانه این گونه نبوده و با واگذاری به بخش خصوصی هزینه‌های مردم افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به بحث فراقومی و فرامذهبی تاکید کرد: امروز با سوءمدیریت مواجه هستیم و باید در کنار مقوله فراقومی و فرامذهبی، شایسته‌سالاری را در انتصاب مدیران لحاظ کنیم تا بتوانیم زمینه‌های توسعه و پیشرفت را در استان فراهم کنیم.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 15 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 18:12

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نقش مادران و زنان در دوران سخت مبارزه بر هیچکس پوشیده نیست.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در سومین جشنواره اسوههای صبر و مقاومت که با حضور مادران، خواهران و همسران شهید و همچنین مسئولان اجرایی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم زیرا همه هستی خود را برای بقای دین خدا و کرامت انسانی و تمامیت ارضی با اخلاص تمام فدا کردند.

وی افزود: برای زنان و مادران همین بس که اولین ایمان آورندگان به اسلام بانویی همچون حضرت خدیجه (س) است که تمام وجود و سرمایه خود را برای ترویج فرهنگ قرانی فدا کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش موثر مادران و زنان در دوران سخت مبارزه بیان داشت: زنان در دوران دفاع مقدس هم نقش فیزیکی و هم نقش معنوی موثری را ایفا کردند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد صحنه کارزار دفاع مقدس شدند.

وی حماسه خواهران و مادران در سوسنگرد و گیلان غرب را مایه عزت و افتخار ملت ایران دانست و ادامه داد: خواهران بدون هیچ ترس و واهمهای در صحنههای دفاع مقدس تمام موازین شرعی و اخلاقی را به صورت دقیق که برگرفته از مکتب زهرای مرضیه بود رعایت میکردند.

وی در تشریح نقش غیر مستقیم بانوان در طول دوران دفاع مقدس به چهار حالت اشاره کرد و افزود: اولین دسته مادرانی بودند که به دست خودشان فرزندانشان را به کوره آتش می‌فرستادند بدون هیچ امیدی به برگشت آنها زیرا باور داشتند باید دین خود را به فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) ادا کنند.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 18 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 12:01

بخشدار مرکزی خاش گفت: از اصلي‌ترين دغدغه‌هاي دولت، تامين زيرساخت‌هاي روستايي به ويژه تامين آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان کشور است.

مجتبی شجاعی بیان کرد: این موضوع به لحاظ اهميت، جايگاهي بي‌بديل در حفظ سلامت، كارآمدي ساكنان مناطق روستايي، عدم مهاجرت و توسعه پايدار بخش روستايي كشور داشته و خواهد داشت.

وی افزود: طي برنامه‌هاي پنج ساله توسعه كشور، به‌ خصوص برنامه پنجم (ماده 194)، توسعه پايدار روستاها به‌ عنوان يكي از اصلي‌ترين اهداف دولت مورد توجه بوده است.

شجاعی اظهار داشت: در حال حاضر طرح‌هاي مختلف آبرساني روستايي به همت آبفای استان در دست اجرا و پيگيري است تا با بيشترين ميزان اثربخشي، مشكلات تامين آب شرب روستايي تعدادی روستاهای بخش مرکزی را به بهترين نحو برطرف کنند.

وی ادامه داد:در بخش مرکزی خاش به عنوان یکی از پنج بخش وسیع کشور با 10000 کیلومترمربع وسعت و 124 کیلومتر مرز با پاکستان و دارا بودن بیش از 500 پارچه آبادی و روستا، استقرار جمعیت روستایی در مناطق محل سکونت شان بسیار حائز اهمیت بوده و این در حالی است که طی سال‌های اخیر با وقوع خشکسالی‌های پی در پی و ادامه‌ دار، مشکلات عمده‌ای در تامین آب شرب روستاها ایجاد شده است.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 17 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 12:01

امام جمعه موقت زاهدان گفت: وابستگی به کشورهای دیگر کشور ما را از پویایی و خودکفایی باز می‌دارد.

حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: 12 فروردین ماه روزی است که ملت ایران به جمهوری اسلامی آری گفتند و دشمنان انقلاب را ناکام ساختند.

امام جمعه موقت روز 12 فروردین سال 1358 را نماد آزادی عقیده عنوان کرد.

وی ادامه داد: 12 فروردین سال 58 روز استقرار جمهوری اسلامی و آغاز حکومت عدل الهی، اسوه و الگو قرار گرفتن نظام جمهوری اسلامی برای همه جهانیان است.

راهدار با تاکید لزوم بر تلاش مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: باید در عین تعامل با کشورها بتوانیم اقتصاد کشور را مدیریت کنیم.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه خودکفایی و بروز استعدادها و توانمندی‌های ملت را فراهم می‌کند.

وی استفاده از نیروی انسانی ماهر را بهترین عامل برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: وابستگی به کشورهای دیگر کشور ما را از پویایی و خودکفایی باز می‌دارد.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 15 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 12:18

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان گفت: نقش و جایگاه ریش سفیدان و سران طوایف استان در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی مربوط به اختلافات فوق‌العاده موثر است.

رسول نامی افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم طرحی تحت عنوان نقش معتمدان، بزرگان و رهبران قبیله‌ای در پیشگیری از جرم و آسیب اجتماعی در سیستان و بلوچستان، را مورد حمایت قرار داد.

وی افزود: این طرح با هدف مشخص کردن جایگاه و میزان تاثیر معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با اتکا بر مطالعات پیمایشی در سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته است.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این پژوهش جامعه هدف تمامی ریش سفیدان، معتمدان و سران طوایف منطقه سیستان، سرحد و مکران(400 نفر) و نمونه نهایی برای آزمون فرضیات 198 پرسشنامه به دست آمده از جامعه بوده است.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 9 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت: 12:18

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

 جمشیدنژاد گفت: آرای ماخوذه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری یک میلیون و 117 هزارو 261 رای بوده است که علی احمد سلامی معروف به مولوی نذیر احمد سلامی و آیت الله عباسعلی سلیمانی به عنوان نمایندگان منتخب مردم به مجلس خبرگان راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: مردم حوزه انتخابیه زاهدان در مجموع هر دو انتخابات 232 هزارو 543 رای به صندوقها ریختند که مشارکت 55.64 درصدی (پنجاه و پنج و 64صدم درصد) را رقم زده است.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 17 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 4:09

فرماندار ویژه زابل گفت: تعداد 189 هزار 527 نفر رأی از 305 صندوق در سیستان اخذ شده که مشارکت 69.1 درصدی حضور مردم در انتخابات را در سیستان نشان می‌دهد که افزایش 2 درصدی نسبت به دوره قبل را داشته است.

هوشنگ ناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در سطح سیستان 9 حوزه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتیم که شامل یک حوزه اصلی در زابل و 8 حوزه فرعی که شامل 4 شهرستان و 4 بخش غیر مرکز آن میشود.

فرماندار ویژه زابل افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان 40 نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد پس از طی فرآیند اجرایی 21 نفر مورد تأیید قرار گرفت که تعداد 6 نفر انصراف دادند که نهایتاً به 15 نفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان در حوزه سیستان آیتالله سلیمانی 110 هزار و 156 رأی و حجت‌الاسلام بیاتی 58 هزار و 330 رأی و مولوی سلامی 47 هزار و 615 رأی را به خود اختصاص دادهاند.

ناظری تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه سیستان را 275 هزار و 8 نفر بر اساس آمار ثبت احوال بوده که از این تعداد 189 هزار و 527 رأی از 305 صندوق اخذ رأی در سیستان اخذ شده که مشارکت 69.1 درصدی حضور مردم در انتخابات را در سیستان نشان می‌دهد که افزایش 2 درصدی نسبت به دوره قبل را داشته است.

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 15 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 4:09

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت‌ نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و اظهار کرد: تلاش این عالم ربانی برای اعتلای نظام بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات غیر انسانی عربستان افزود: عربستان با اقدامات غیر انسانی خود در یمن جان زنان، کودکان و برادران مسلمان را هدف گرفته و سفر هیئت سعودی به اسرائیل نیز نشان از همکاری این کشور با رژیم صهیونیستی دارد.

وی با بیان اینکه عربستانی که خود را متولی حرم امن الهی می‌داند هم اینک مرتکب جنایات و زشت ترین حرکات ضد حقوق بشری شده است، ادامه داد: آل سعود، کودک کش، خائن و ظالم است که برادران و خواهران مسلمان یمن را آماج حملات و اقدامات غیر انسانی قرار داده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات چند روز اخیر بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و شور و اشتیاق فراوان در هفتم اسفند به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند و پای صندوق‌های رای آمدند، که این حضور مردم ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه از مشارکت 66 درصدی مردم استان در انتخابات تقدیر کرد و افزود: از همه کسانی که اینجانب را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند قدردای می‌کنم.

منبع:خبرگزاری فارس

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 10 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1395 ساعت: 4:09

سیاسیتسلیت امام جمعه زاهدان در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسیمشارکت 69.1 درصدی حضور مردم سیستان در انتخابات هفتم‌ اسفندماهشرکت بیش از 60 درصد مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات شرکت کردندوحدت کلیدی ترین کلمه برای امت اسلامینگرانی کشورهای غربی درست استفاده کردن امت اسلامی از ذخایر نفت و گاز استمردم نشان دادند قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستندنتایج نهایی آراء انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامینماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردندرای گیری در شعب اخذ رای استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه داردصف‌های طویل در حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستاننقش آفرینی ادارات مختلف استان در امر انتخاباتمردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به ندای رهبریلبیک گفتندرقابت 57 نامزد مجلس شورای اسلامی در سیستان وبلوچستانحماسه وفاداری وایستادگیآغازانتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری دراستانصیانت از اموال بیت‌المال در انتخابات مدنظر مدیران ادارات حاکمیتی باشدصیانت از اموال بیت‌المال در انتخابات مدنظر مدیران ادارات حاکمیتی باشد

سیاسی Fa ganjali http://zahedan.irib.ir/-/تسلیت-امام-جمعه-زاهدان-در-پی-درگذشت-ایت‌الله-واعظ-طبسی 2016-03-06T04:55:11Z 2016-03-06T04:55:11Z نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت. آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت‌ نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و اظهار کرد: تلاش این عالم ربانی برای اعتلای نظام بر هیچ کس پوشیده نیست. نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات غیر انسانی عربستان افزود: عربستان با اقدامات غیر انسانی خود در یمن جان زنان، کودکان و برادران مسلمان را هدف گرفته و سفر هیئت سعودی به اسرائیل نیز نشان از همکاری این کشور با رژیم صهیونیستی دارد. وی با بیان اینکه عربستانی که خود را متولی حرم امن الهی می‌داند هم اینک مرتکب جنایات و زشت ترین حرکات ضد حقوق بشری شده است، ادامه داد: آل سعود، کودک کش، خائن و ظالم است که برادران و خواهران مسلمان یمن را آماج حملات و اقدامات غیر انسانی قرار داده است. امام جمعه زاهدان با اشاره به انتخابات چند روز اخیر بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و شور و اشتیاق فراوان در هفتم اسفند به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند و پای صندوق‌های رای آمدند، که این حضور مردم ستودنی است. نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه از مشارکت 66 درصدی مردم استان در انتخابات تقدیر کرد و افزود: از همه کسانی که اینجانب را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده‌اند قدردای می‌کنم. منبع:خبرگزاری فارس <br>یک‌شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۵۵<br> ganjali 2016-03-06T04:55:11Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/مشارکت-69-1-درصدی-حضور-مردم-سیستان-در-انتخابات-هفتم‌-اسفندماه 2016-02-29T07:49:13Z 2016-02-29T07:49:13Z فرماندار ویژه زابل گفت: تعداد 189 هزار 527 نفر رأی از 305 صندوق در سیستان اخذ شده که مشارکت 69.1 درصدی حضور مردم در انتخابات را در سیستان نشان می‌دهد که افزایش 2 درصدی نسبت به دوره قبل را داشته است. هوشنگ ناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در سطح سیستان 9 حوزه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتیم که شامل یک حوزه اصلی در زابل و 8 حوزه فرعی که شامل 4 شهرستان و 4 بخش غیر مرکز آن می ‎ شود. فرماندار ویژه زابل افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان 40 نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد پس از طی فرآیند اجرایی 21 نفر مورد تأیید قرار گرفت که تعداد 6 نفر انصراف دادند که نهایتاً به 15 نفر کاهش یافت. وی ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان در حوزه سیستان آیت ‎ الله سلیمانی 110 هزار و 156 رأی و حجت‌الاسلام بیاتی 58 هزار و 330 رأی و مولوی سلامی 47 هزار و 615 رأی را به خود اختصاص داده ‎ اند. ناظری تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه سیستان را 275 هزار و 8 نفر بر اساس آمار ثبت احوال بوده که از این تعداد 189 هزار و 527 رأی از 305 صندوق اخذ رأی در سیستان اخذ شده که مشارکت 69.1 درصدی حضور مردم در انتخابات را در سیستان نشان می‌دهد که افزایش 2 درصدی نسبت به دوره قبل را داشته است. <br>دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۴۹<br> ganjali 2016-02-29T07:49:13Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/شرکت-بیش-از-60-درصد-مردم-سیستان-و-بلوچستان-در-انتخابات-شرکت-کردند 2016-02-29T07:42:22Z 2016-02-29T07:42:22Z رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند. &nbsp;جمشیدنژاد گفت: آرای ماخوذه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری یک میلیون و 117 هزارو 261 رای بوده است که علی احمد سلامی معروف به مولوی نذیر احمد سلامی و آیت الله عباسعلی سلیمانی به عنوان نمایندگان منتخب مردم به مجلس خبرگان راه یافتند. رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: مردم حوزه انتخابیه زاهدان در مجموع هر دو انتخابات 232 هزارو 543 رای به صندوقها ریختند که مشارکت 55.64 درصدی (پنجاه و پنج و 64صدم درصد) را رقم زده است. <br>دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۴۲<br> ganjali 2016-02-29T07:42:22Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/وحدت-کلیدی-ترین-کلمه-برای-امت-اسلامی 2016-02-29T07:40:59Z 2016-02-29T07:40:59Z نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: کلمه وحدت کلیدی ترین واژه برای امت اسلامی است که بر سر زبان ها جاری است. عباسعلی سلیمانی در همایش وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان د زاهدن برگزارشد گفت: &nbsp;امروزه شعار وحدت را امت اسلامی بر سر زبان ها به صورت گسترده بر زبان ها دارند. وی افزود: وحدت به عنوان رمز موفقیت امت های جهان اسلام در مقابل توطئه دشمن است. وی خاطر نشان کرد: برای توسعه و پیشرفت و بالندگی کشور باید وحدت بین مسلمین وجود داشته باشد. سلیمانی با اشاره بر اشتراکات موجود بین شیعه و سنی گفت: وقتی کتاب قرآن , قبله و نماز خواندن همه مسلمین یکی است نباید بیگانگی در میان امت اسلامی حاکم باشد. <br>دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۴۰<br> ganjali 2016-02-29T07:40:59Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/نگرانی-کشورهای-غربی-درست-استفاده-کردن-امت-اسلامی-از-ذخایر-نفت-و-گاز-است 2016-02-29T07:15:12Z 2016-02-29T07:15:12Z نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگرانی کشورهای غربی درست استفاده کردن امت اسلامی از ذخایر نفت و گاز است چرا که اگر مسلمانان با اتحاد و همدلی از این دو نعمت بزرگ به خوبی استفاده کنند ابر قدرت دنیا خواهند بود. &nbsp;نظیر احمد سلامی در همایش وحدت علما و روحانیون که در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: وحدتی که قرآن بر آن تاکید کرده است ارزش حیاتی داشته و باید میان مردم وحدت حاکم باشد. وی با اشاره به تحلیل کشورهایی غربی نسبت به کشورهای اسلامی ادامه داد: جغرافیایی سرزمین های اسلامی و ذخایر طبیعی موجود در این سرزمین ها همیشه در ذهن تحلیل گران کشورهای غربی تداعی می شود و مهم است. <br>دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۱۵<br> ganjali 2016-02-29T07:15:12Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/مردم-نشان-دادند-قدرشناس-نعمت-استقلال-و-ازادی-و-نظام-جمهوری-اسلامی-هستند 2016-02-28T08:58:38Z 2016-02-28T08:58:38Z دبیرحزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور مردم در انتخابات لبیکی دوباره به دعوت مقام معظم رهبری بود و نشان دادند که مردم این دیار قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند. غلام‌محمد طاهری افزود: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عنایت الهی و حضور پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با شکوه هر چه تمام تر برگزار و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشت. وی خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم فهیم ایران اسلامی با هر تفکر سیاسی، قومی و مذهبی پشت سر رهبر عزیز خود قرار دارند و نخواهند گذاشت کوچکترین خدشه‌ای به نظام و انقلابشان وارد شود. <br>یک‌شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۸<br> ganjali 2016-02-28T08:58:38Z صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان http://zahedan.irib.ir/-/نتایج-نهایی-اراء-انتخابات-مجلس-خبرگان-رهبری-و-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی 2016-02-28T07:00:36Z 2016-02-28T07:00:36Z نتایج نهایی آراء پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سیستان و بلوچستان اعلام شد. ریس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان گفت :در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان آیت الله سلیمانی و مولوی علی احمد سلامی بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند و به عنوان منتخب مردم به مجلس خبرگان راه یافتند. جمشید نژاد با اشاره به مشخص شدن نتایج نهایی آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی هم افزود : از حوزه انتخابیه زاهدان آقایان علیم یار محمدی و حسینعلی شهریاری ، در حوزه انتخابیه زابل آقایان حبیب الله دهمرده و احمد علی کیخا ، در حوزه انتخابیه خاش آقای علی کرد ، در حوزه انتخابیه ایرانشهر آقای محمد نعیم امینی فرد ، در حوزه انتخابیه سراوان آقای محمد باسط درازهی و در حوزه انتخابیه چابهار آقای عبدالغفور ایرانژاد حائز اکثریت آرا شدند. <br>یک‌شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۰۰<br> صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 2016-02-28T07:00:36Z صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان http://zahedan.irib.ir/-/نماینده-ولی-فقیه-و-استاندار-سیستان-و-بلوچستان-از-حضور-گسترده-مردم-در-انتخابات-تقدیر-کردند 2016-02-27T11:53:31Z 2016-02-27T11:53:31Z نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای مشترک از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردند . در بیانیه مشترک آیت الله عباسعلی سلیمانی و مهندس علی اوسط هاشمی آمده است . بسم الله الرحمن الرحیم ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و غیور سیستان و بلوچستان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم افزود ومردم فهیم، آگاه و انقلابی استان ثابت کردند که همواره با پیروی از ولایت و رهبری فرزانه انقلاب پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های انقلاب هستند و خواهند بود . درود خدا بر مردمی که در لبیک به ندای ولی امر مسلمین یاری گر دین خدا با وحدت و همدلی بودند و در پای صندوق های رای یکبار دیگر اقتدار، عزت، بصیرت و مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رساندند و بدخواهان نظام را در رسیدن به اهدافشان مایوس کردند . اینجانبان ضمن سجده شکر به درگاه خداوند سبحان از این موهبت الهی و تقدیر از حضور مقتدرانه آحاد جامعه این حضور غرور آفرین را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک عرض می نماییم . در پایان از یکایک دست اندرکاران برگزاری انتخابات، فرمانداران، بخشداران، هیات های اجرائی و نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، رسانه ها، ستادهای کاندیداها و... که با حضور مسئولانه خود زمینه ساز خلق این حماسه عظیم بودند، تقدیرو تشکر نماییم . <br>شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳<br> صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 2016-02-27T11:53:31Z صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان http://zahedan.irib.ir/-/رای-گیری-در-شعب-اخذ-رای-استان-سیستان-و-بلوچستان-همچنان-ادامه-دارد 2016-02-27T06:33:36Z 2016-02-27T06:33:36Z معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حضور مردم در شعب اخذ رای، همچنان روند رای‌گیری در شعب ادامه دارد . علی اصغر جمشید نژاد در زاهدان اظهار داشت: با اتمام روند رای گیری شمارش آرا آغاز خواهد شد . وی افزود: در بعضی از شعب اخذ رای به ویژه در زاهدان هنوز صفوفی وجود دارد که مردم هنوز در صف هستند و تا زمانی که مردم هستند روند رای گیری ادامه خواهد داشت . جمشیدنژاد ادامه داد: به محض اتمام انتخابات صندوق‌ها بازگشایی و شمارش آرا آغاز می‌شود و جمع بندی بین هر حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد و از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود . وی گفت: پیش بینی می‌شود فردا به جمع بندی نهایی برسیم. <br>شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۳۳<br> صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 2016-02-27T06:33:36Z صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان http://zahedan.irib.ir/-/صف‌های-طویل-در-حوزه‌های-انتخابیه-سیستان-و-بلوچستان 2016-02-27T06:26:20Z 2016-02-27T06:26:20Z حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان در آخرین دقایق رای‌گیری با ازدحام جمعیت مواجه شده و درب شعب اخذ رای در زاهدان بسیار شلوغ است . رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم این استان در انتخابات گفت: با آنکه زمان ا‌نتخابات تا ساعت 22 تمدید شد اما با حجم جمعیتی که می‌بینیم احتمالا تا ساعت 23 تمدید شود . اصغر جمشید‌نژاد با بیان اینکه انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال برگزاری است، اظهار داشت: کار رای‌گیری از اولین ساعات صبح آغاز و همچنان ادامه دارد و ‌کسانی که تاکنون رای خود را به صندوق نینداخته‌اند سریعا به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند . <br>شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۲۶<br> صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 2016-02-27T06:26:20Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/نقش-افرینی-ادارات-مختلف-استان-در-امر-انتخابات 2016-02-26T12:21:25Z 2016-02-26T12:21:25Z به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز استان، نهادها دستگاها و ادارات مختلف هم در بخش های خدماتی،فرهنگی و امدادی امروز پای کار آمدند تا همگام با مردم ، مجریان و ناظران انتخابات در برگزاری این حماسه با شکوه نقش آفرینی کنند. همزمان باسراسر کشور مردم استان سیستان وبلوچستان هم امروز در حماسه عظیم حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شرکت داشته اند و نهادا ودستگاههای دولتی همراه با مجریان و ناظرین در برگزاری هر چه باشکوهتره &nbsp;برگ دیگری از این رخداد تاریخی را ورق بزنند. بر اساس این گزارش تمامی دستگاهای مرتبط با امر برگزاری انتخابات و دستگاههای خدماتی و امدادی تا پایان زمان اخذ رای در آمادگی کامل در صحنه حضور دارند . <br>جمعه، ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱<br> ganjali 2016-02-26T12:21:25Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/مردم-شیعه-و-سنی-سیستان-و-بلوچستان-به-ندای-رهبریلبیک-گفتند 2016-02-26T09:38:57Z 2016-02-26T09:38:57Z به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیمای مرکز استان، مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان حتی در روستاها در صف‌های طویل انتخابات ایستاده و برای انتخاب اصلح‌ترین کاندیداها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند. همزمان با سراسر کشور، روند اجرایی انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان آغاز و مردم حتی در روستاها به صحنه آمده و در صفوف اتحاد و همدلی قرار دارند. <br>جمعه، ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸<br> ganjali 2016-02-26T09:38:57Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/رقابت-57-نامزد-مجلس-شورای-اسلامی-در-سیستان-وبلوچستان 2016-02-26T09:24:57Z 2016-02-26T09:24:57Z 57 نامزد مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه استان درفضای آرام و صمیمی درحال رقابت بایکدیگرند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان، استاندار سیستان وبلوچستان با بیان این مطلب به خرنگار ما گفت: از تعداد 131 نفر مورد تایید شورای نگهبان تعداد 75 نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام کردند. هاشمی افزود: دراین مدت زمینه بسیار مناسبی برای حضور یکپارچه مردم استان در فضایی دوستانه و صمیمی فراهم شده که برگرفته از اخلاق و رفاقت بوده است. <br>جمعه، ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۴<br> ganjali 2016-02-26T09:24:57Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/حماسه-وفاداری-وایستاد-1 2016-02-26T09:17:44Z 2016-02-26T09:17:44Z در استان 1567 شعبه اخذ رای آماده جمع اوری آراء مردم است به گزارش خرگزاری صداوسمای مرکز استان، همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پهناور سیستان و بلوچستان از ساعت 8 صبح امروزآغاز شد. مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان از همان دقایق ابتدایی شروع انتخابات در شعب اخذ رای حضور یافتند تا آراء خود را به صندوق های اخذ رای بیاندازند. مردم این خطه از ایران اسلامی که همواره حضوری گسترده در انتخابات داشته اند امروز هم حماسه ای دیگر رقم خواهند زد و ثابت میکنند که ایرانی همیشه پای منافع ملی و ارزشهای دینی و انقلابی خود ایستاده است. در سطح استان سیستان و بلوچستان هزارو 567 شعبه اخذ رای شامل 722 شعبه ثابت و 845 شعبه سیار امروز آماده جمع اوری آراء مردم است. از جمعیت دو میلیون و 700 هزار نفری استان، یک میلیون و 685 هزارو 760 نفر واجد شرایط رای دادن هستند. مردم سیستان و بلوچستان امروز2 نماینده استان را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و 8 نماینده را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب میکنند. <br>جمعه، ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۱۷<br> ganjali 2016-02-26T09:17:44Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/اغازانتخابات-دهمین-دوره-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-وخبرگان-رهبری-دراستان 2016-02-26T04:40:53Z 2016-02-26T04:40:53Z آغازانتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری دراستان به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزاستان؛دقایقی پیش انتخاابت مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره خبرگان رهبری باحضور پرشورمردم سیستان وبلوچستان آغازشد استان سیستان و بلوچستان دارای هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل (زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز) دو نماینده، زاهدان 2 نماینده، خاش یک نفر، ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) یک نفر، سراوان(سراوان، سیب سوران و مهرستان) یک نفر و چابهار(نیکشهر، کنارک، چابهار و قصرقند) یک نفر است. سیستان و بلوچستان بیش از دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد که یک میلیون و 685 هزار و 760 نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند. <br>جمعه، ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۴۰<br> ganjali 2016-02-26T04:40:53Z ganjali http://zahedan.irib.ir/-/صیانت-از-اموال-بیت‌المال-در-انتخابات-مدنظر-مدیران-ادارات-حاکمیتی-با-1 2016-02-25T08:56:10Z 2016-02-25T08:56:10Z دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان وبلوچستان گفت: صیانت از اموال و سرمایه‌های حاکمیتی به منظور عدم استفاده در حوزه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باید مدنظر مدیران ادارات و سازمان‌های حاکمیتی باشد. محمد‌علی حمیدیان در نشست تخصصی توجیهی مدیران و کارشناسان حراست ادارات کل و سازمان‌های استان در پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان زاهدان اظهار داشت: انتخابات یکی از مطالبات سیاسی در هرنظام حاکمیتی مردم محور بوده و این تصمیم سیاسی، مصداق عینی تحقق اراده ملت و مناسب‌ترین راه گزینش نخبگان سیاسی در نظام اجتماعی است. منبع:خبرگزاری فارس <br>پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۶<br> ganjali 2016-02-25T08:56:10Z ganjali http://zahedan.irib.ir/

خبر بلوچستان...
ما را در سایت خبر بلوچستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان balouchestani بازدید : 13 تاريخ : پنجشنبه 12 فروردين 1395 ساعت: 12:05